3 Aralık 2011 Cumartesi

hardal rengi etek

Tam olarak hardal sarısı gibi görünmesede sizi temin ederim ki hardal sarısı :)) Sezonun en favori renklerinden biri olan bu renge bende kayıtsız kalamadım ve sonuçta bir eteğim daha oldu :) Bilmiyorum siz bu rengi sever misiniz ancak benim ilk defa kullandığım bir renk . Hardal sarısını görünce aklıma hep o malum düşünce gelirdi :)) Tabumu yıktım. Ben çok sevdim eteğimi , umarım sizde seversiniz .


Basit bir modelde çalıştım. Beline siyah kalın lastik çekip daha da basit bir model yapmayı planlıyordum ki planlarım tutmadı. Bel bandına dönüş yaptım. 15 cm lik bir kumaşı telalayıp ikiye katladım. Etek astarına uzun zamandır kullanmak istediğim danteli geçtim daha romantik olsun diye. Büzgü şeklinde bel bandıyla birleştirip birde fermuar ekledim.


Oldukça kabarık bir görünümü var ama seviyorum ben bu kabarık etek işini .



    Bu da etek ucu dantelimizin yakın plan görünümü

12 yorum:

  1. merhaba bloğunuza ilk defa girdim çok güzel şeyler dikmişsiniz. bende dikişi çok seviyorum ama teknikleri bilmiyorum. kafama göre kesip biçiyorum. bu etekte kumaş ölçüleri nasıl, bel bandı nasıl takılır anlatabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  2. Bende sizin gibi kafasına göre yapanlardanım :)) Kalıp falan çok kullanmıyorum.Ama sizin için bir kaç gün içinde görselli bir anlatım yaparım

    YanıtlaSil
  3. şöyle bir gezdimde blogunuz ve diktikleriniz çok güzel. anladığım kadarıyla sizde benim gibi deneme yanılma yötemini kullanıyorsunuz. bazen sonuç hüsran olsa da genelde güzel işler çıkıyor ortaya. ellerinize sağlık. sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. mihrican : kesinlikle deneme yanılma. çok isterdim bir eğitim alabileyim diye ama zamandan dolayı olmuyo :( bende yaptıkça öğreniyorum :)

    YanıtlaSil
  5. İkinci yorum biri olmadı sanıyorum bir daha yazmaya karar verdim(ikinci yorum olarak görünürse diye açıklayayım dedim.)

    Bu gün kumaş aldım ve tamda bu eteği dikmek istiyorum ama böyle bir etek için nasıl bir kalıp kullanmam lazım kağıda bile çizip resim koysanız çok makbule geçer. Bu tarz kemer bu tarz eteklere çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  6. estergonyesil :sizin için bir post hazırlayacağım umarım açıklayıcı olur :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şık olmuş bir de en önemlisi vücut yapına çok gitmiş. Üzerinde harika duruyor :) Bence bu modelden farklı renklerle devam et.

    YanıtlaSil
  8. nurgülce: teşekkürler en kolayı bu :) sen dikiş konusunda deneyimlisin benden iyi biliyorsun :)

    YanıtlaSil
  9. Ben mi deneyimliyim :))) Yok yahu ben çok sıkılıyorum uzun süren dikişlerden. Öyle detaylı birşey asla dikemem. Çok dikmek istersem de kesip biçip annemi oturturum makineye:) Bu etek modeli konusunda haklısın ama kolay olduğundan en sevdiğim model :)))

    YanıtlaSil
  10. nurgülce : Canım yaptıklarının sıkı takipçisiyim mütevaziliğe gerek yok :))

    YanıtlaSil
  11. Bu tür dökümlü etekler için nasıl bir kumaş gerekiyor ? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ince kumaşları tercih ediyorum daha dökümlü durması için direkt kumaş adı veremiyorum çünkü bilmiyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...