4 Ocak 2012 Çarşamba

lovely shoes siparişi

Uzun zamandır sadece bakmakla yetindiğim lovely shoes sitesinden en sonunda cesarete gelip sipariş verdim. Sipariş verme aşamasını çok karışık bekliyordum ama gayet basitmiş. Ancak paypal kullanarak ödediğim siparişimin sitede ödemesi yapılmadı olarak gözükmesi beni paniğe sürükledi. Ama kendilerini tebrik ediyorum attığım maile çok kısa zamanda cevap verip sorunu hallettiler.Malum bizde gümrüğe takılma en büyük korku.Bundan dolayı kısa bir araştırma ile sınırın 75 avro ya düştüğünü öğrenince sadece 2 ürün sipariş edebildim ve ücret düşsün diye kargoyu değil çin ulusal postasını seçtim. Elime ulaşma süresi daha uzun olacak. Şimdi siparişlerimi bekliyorum.



Aslına bakarsanız çok kaliteli ürün beklentim yok ama ne gelecek kalitesi nasıl olacak ve ne zaman gelecek diye sabırsızlıkla bekliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...