30 Mayıs 2012 Çarşamba

plaj pantolonu

Geçen sene diktiğim ve bol bol giydiğim pantolonum. Kumaşı sanırım bir tür krep . Modeli yine Burda dergisinden. Burda dergisi Temmuz 2011 102 nolu model . Kolay bir kalıp ve dikişide çok kolay. Modeli hatırlayanlar bilirler , belini tıpkı Haziran ayı burdasındaki büyük bedendeki pantolon gibi kalın penye bant yapmışlardı. Ben onu yapmayıp evden kalın lastik geçirdim. 







Bu postu özellikle suhuba için hazırladım. Belki sana çalışmanda fikir verebiirim diye . Birde bol paça pantolon var oda daha sonra belki :)

8 yorum:

  1. canım çok güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Pantalon çok hoş olmuş bende sizde turkuaz elbiseyi çok beğendim hemen dikeyim bari :)) güle güle giyin.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. fillix (evde dikiş) : teşekkürler :)

    tatlıhayat: kesinlikle tavsiye ediyorum kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. yazıdaki suhubayı gördüm. Beklemiyordum. Güldüm. Meşhur oldum. Çok sağol. Bundan bende diktim hatta seninkinin güzelliğini görünce bir tane daha dikmeliyim diye geçirdim aklımdan nasıl olsa kalıp var. Ayrıca heryerde bu pantolondan var. Benimki çok desenli ailecek dalga geçip eğleniyorlar benimle. Ama ben çok seviyorum ve acayip rahat :) Hadi bakalım yarın kumaşçıya gidilecek yani. Ama benim kumaş penyeydi ve ben 1 ufak tutmuştum kalıbı sen kalıpla oynadın mı? Kalıbıma not almışımdır ben. Sağol canımsın :)

    YanıtlaSil
  5. Birdaha baktım seninki süper oturmuş. Sen kaç kjalıp ufalttın ?

    YanıtlaSil
  6. suhuba : benim kumaşım esnemeyen tarzda bir kumaş şimdi kalıbı hatırlamıyorum ama en küçük kalıp 36 idi sanırım dikiş payı bırakmadan kestim tam oldu . Dalga olayını ise hep yaşıyorum arkadaşlar yataktan kalktığın gibi mi geldin diyorlar :))

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle merhaba blogunuzu gezinirken takip etmek istedim üretikleriniz çok hoşuma gitti.bu pantolondan bende dikmiştim gerçekten çok rahat oluyo ve şık duruyo.sizde çok güzel dikmişsiniz elinize sağlık:)banada beklerim hobili günler efenim:)merveguclu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. herşey çok güzelde hep aynı tarz poz veriyordunuz buda olmuyor ama ayakkabılar bence bozdu işi burda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...