27 Şubat 2013 Çarşamba

yeni kumaşlarım :-)

Haftasonu biraz hava almak için malatyaya gittik. E tabi gitmişken kumaş almamak  olmazdı :-) Çok fazla yer bilmiyorum, orda bulduğum bir yer var hep aynı yere gidiyorum. Aslında malatyaya hakim arkadaşlar varsa bana bu konuda yardımlarını bekliyorum :-) İndirimler kumaşçılarıda vurmuş :-) 
Bu kışlık triko kumaşların metresi 5tl. Sanırım bunlardan salaş kazak olacak, siyah olan ise uzun zamandır dikmek istediğim elbiseye dönuşecek :-) 


Dantel kumaşlardan en sonunda bende aldım . Büyük ihtimalle etek dikeceğim .


Bu kışlık kumaşlarla da mont dikeceğim, farkındayım biraz geç kaldım ama seneye işime yarar dimi :-) 


6 yorum:

  1. Güzel kumaşlar seçmişsin kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel canım,hadi sana kolay gelsin ozaman :))

    YanıtlaSil
  3. kışlık trikoların rengi çok güzelmiş , mart ayı burda dergisinde dantel etek ve bluz kalıpları var canım

    YanıtlaSil
  4. Her biri ayrı güzelmiş kumaşların, kimbilir ne güzel şeyler can bulacak:)) Bu arada Mont için hiç de geç kalmış değilsin. Özellikle de bizler gibi 4 mevsimin bir arada yaşandığı bir ülkede, onlar bizim her zaman eliminizin altında ve bol bulunmalı;)) baharlık olur, hafif kışa doğru giyilecek biraz kalın kumaştan olur, olur da olur;)) Eminim güzel modeller seçersin, ben de istiyorum birkaç mont vari birşeyler dikmek bakalım işten yetiştirebilirsem. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel, bakalım neler olacaklar :)

    YanıtlaSil
  6. hepside çok güzel bakalım neler ortaya çıkacak merakla bekliyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...