1 Nisan 2013 Pazartesi

nerelerdeyim?

Farkındayım bir süredir yine boşladım buraları. Ancak her aileyi ziyaret eden şu grip salgını benide vurdu ve 1 haftayı kol kıpırdatmadan doğru dürüst konuşamadan geçirdim. Neyseki artık atlattımda eski düşük çeneli halime döndüm :-) 
Geçen hafta Eskişehir ve Ankaradaydım. Allahım medeniyet dedim ve kendimi sokaklara attım,deli gibi avm gezdim :-) Özlemişim :-) 
Bunlarda Eskişehir çarşamba pazarı ziyaretimden.Annem beni zorla çıkardı pazardan bana kalsa o kumaş tezgahlarının içinde kaybolurdum.
Bu kumaşların parçası 3 tl :-)  



Bunlar ise 2 tl :-)


Bunlar ise 1 tl:-)  şaka gibi değilmi kumaşçılarla kıyaslanamaz hele burdakilerle :-) 




Buda çok sevdiğim pijama takımım 10 tl


Ve süper rahat babetlerim 10 tl, çoğu markada bile bu kadar rahatını bulmak gerçekten zor :-)


10 yorum:

  1. off kumaşlar süper yaa,hadi bakalım iyileşte başla dikişlere :)
    çok geçmiş olsun canım..

    YanıtlaSil
  2. Kumaş çeşitleri çok güzel hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy kumaşlar çok güzelmiş, bol dikişli günler canm.pijama daçok cici.ahh aahh inşlh ben de bi gün kumaş pazarlarına gidebilirim.:((

    YanıtlaSil
  4. Canım merhaba demek sen Eskişehir'lere kadar geldin haa veee aslında tanışabilirdik, keşke haberim olsaydı, neyse geçen hafta ben de çarpaya gidecektim ama gidemedim, belki gitseytdim orada karşılaşırdık, ben seni belki tanıyamazdım ama sen belki tek resmimi de olsa gördüğün için tanırdın. Artık hevesimiz başka bahara kalsın arkadaşım. Bu arada çok güzel kumaşlar bulmuşsun, ben ne zaman pazarda yoksam harika kumaşlar geldiğini duyuyorum:)) Şansıma. Kumaşlarını güle güle kullan, güzel çalışmalarda kullan inşallah canım. Çook tatlıymış gerçekten hepsi.. İyi günlerde giyilsinler. Pijama takımını da babetlerini de sevdim, güle güle kullanılsın canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. İşte o kumaş satılan pazarlardan Ank.da yok Eskişehir de bile var ya bittiğim an:)

    YanıtlaSil
  6. Selam çok güzeller. Çok sevindim. Enerjin banada yansıdı :)

    YanıtlaSil
  7. Ben blog açmadan evvel önceleri bilgisayarı açar açmaz ilk iş Laçin Tenel in sayfasını açıyordum sonra bunlara sizin blog da katıldı.Şimdi blog açtım izlediklerim listesine sizi ekledim ,alışmıştım ama son zamanlarda gerçekten merakta bıraktıınız bizi.
    En kısa zamanda bekliyoruz dikişlerinizi:;)

    YanıtlaSil
  8. Terzi esma : teşekkürler geri dönüşümün hızlı olması dileğiyle :-)
    Nuryyl: teşekkürler :-)
    Modavesaire : teşekkürler canım bende annemi ve babamı görünce direk kendimi pazara atıyorum :-)
    Gooogoook: canım seninle tanışmayı gerçekten çok istiyorum ancak geliş zamanım kısıtlı ve aniydi.yaza gelişim daha planlı olunca konuşalım mutlaka :-)
    Zeynep ; son 10 yılımı ankarada geçirmeme rağmen bende hiç görmedim kumaş almak için o zaman bile eskişehire gitmeyi beklerdim :-)
    Suhuba ; çok şekersin :-)
    Pınar sakin çalğan; çok mutlu ettiniz beni teşekkürler güzel sözleriniz için :-)

    YanıtlaSil
  9. bir eskişehir'li olarak çarşamba pazarına çok az gidebiliyorum:(aldıklarınız çok güzel iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  10. kocam bana topaç der: teşekkürler bence o pazarı değerlendirmelisiniz :)Ben ayda yılda bir koşa koşa gidiyorum :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...