5 Nisan 2014 Cumartesi

Elektirikli diş firçası ve bembeyaz dişler

Biliyorum çook alakasız bir konu. Ama sizinle paylaşmadan edemiycem. Ben sigara içmeyen, kahve tüketmeyen, günlük sadece 1-2 bardak çay içen ve düzenli diş fırçalayan birisiyim. Ancak buna rağmen diş lekeleriyle başı dertte olan birisiydim.Beni deli ediyorlardı. Bir türlü kurtulamıyordum.Küçüklüğümden bu yana bir şampuan reklamlarına birde diş macunu reklamlarına inanırım, gider alır denerim. Ne yapayım takıntılı noktalarım olunca kandırılmaya çok müsaitim. Ancak sonuç hep hüsran olurdu.Hiçbirinin diğerine üstünlüğü yoktu. 


Taa ki elektirikli diş fırçalarıyla karşılaşana kadar.Benim sorunum fırçalama tekniğiymiş.Ne kadar uğraşsam da doğruyu uygulayamıyormuşum. Yaklaşık 1 ay düzenli kullanımla bütün diş lekelerimden kurtuldum ve dişlerim acayip beyazladı.Diş macununu da yok denecek kadar az kullanıyorum. Artık aynaya baktığımda sevdiğim bir beyazlık var.1 yıldır kullanıyorum ve çoook memnunum.
Bunlar benim tecrübemdir, reklam değildir. Ayrıca diş konusunda çok bilgili değilim zararı var mı bilmiyorum. Bilenler varsa paylaşırsa, beni bilgilendirirse sevinirim.Sadece benim gibi durumdan çıkış arayanlara sesleniyorum.

2 yorum:

  1. Hangi marka acaba bende kullanmak istiyorum dış koklerimde sarılık var da

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...