19 Eylül 2014 Cuma

bir kalıp 4 faklı elbise

Tek kalıp kullanarak 4 farklı model elde ettim. Bu kez tembelliğimden değil bu kalıbı sevdiğimden :)

İlki kırmızı beyaz elbise. Üst kalıp  pensli etek kısmı pileli uçlarda beyaz çeşnisi :)


İkincisi siyah beyaz monokrom elbise.Üst kalıp pensli etek belden büzgülü model.


Üçüncüsü lacivert pembe kloş elbise.Üst kalıp yine pensli etek tam kloş kesim. Etek uçlarında ,yaka ve kol biyelerinde pembe garnisi. Burda nasıl dikileceğini anlattığım kemerde bu elbisenindi.


Dördüncüsü yanık turuncu elbise.Üst pensli kalıp etek ise belden büzgülü .Krep satenden parlak bir elbise.


12 yorum:

  1. Muhteşem olmuşlar..Maaşallah nazar değmesin canım benim.çok ama çoook güzeller..Tık tık tık.Güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Inanın hepsi ayrı güzel olmuşlar. Bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. Çok şıklar,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok akıllıca bir iş, çok şık kıyafetler çıkmış ortaya. Ellerine sağlık ve güle güle giy canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler böyle minik kaytarmalar benim işim :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık çok güzel elbiseler çıkmış ortaya. Keşke ben de becerebilsem de dikebilsem:( En güzel günlerde güle güle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzaktan öyle dursa da sadece biraz cesarete ihtiyacınız var yoksa yapamayacağınızdan değil :) teşekkürler

      Sil
  6. 1. ve 3.'ye bayıldım. maşallah sana canım ;))

    YanıtlaSil
  7. üst beden kalıbınız hangi sayı / model acaba? hepsi çok şık... ellerinize sağlık .. seda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler mode burda dergisinin ağustos 2012 kapak modeli

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...