30 Mart 2015 Pazartesi

Burda dergisiyle 60 'lara yolculuk

Burda dergisindeki eski kalıpların günümüze uyarlamarından biri.Ben siyah krep kumaşla çalıştım . Dikmek isteyenlere tavsiyem esnek kumaş tercih etmeleri yada benim gibi esnemeyen kumaşla çalışacaklarsa 1 beden büyük çalışmaları. Zira içindeki hareketim biraz sıkıntılı :)
 Havayı tamamlamak için ön kısma retro tarzda siyah beyaz düğmede kullandım.



Detayları daha net görebilin diye fotoğrafla biraz oynadım.







Merak edenler için model burda dergisi 2012 aralık sayısındandır.

4 yorum:

  1. Elbiseniz çok şık olmuş, ayakkabılarınız ayrı bir hava katmış. Ellerinize sağlık. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendiğim kalıplardan biridir bu. çok şık olmuş gerçekten, güzel günlerde giy :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...