22 Ekim 2015 Perşembe

bol paça keten pantolon

Biliyorum keten pantolonlar için havalar fazla soğuk .Bu yayın aralarda kalmış. Yazın dikmiştim aslında kendilerini. Burda dergisinin2012/1 pratik dikiş sayısındaki bu kalıbı çok sevdim .Paçaları uzatıp pantolona uyarladım. Kumaş lacivert beyaz kaz ayağı desenli ,ama bel bandına yetmedi. Demokrasilerde çareler tükenmez deyip bel bandını lacivert kumaşla yaptım tek kalmasın diye de cep kenarlarına biye ekledim. Yaz için çok rahat oldu efil efil :)








5 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Gerçekten biz bu hanımların çareleri tükenmez. İyi ki yetmemiş kumaşın. Böyle daha havalı hoş olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çareler , çareler ..... teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok şık gerçekten ne rahat olmuştur o kimbilir. Efil efil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efil efil , tiril tiril tüm ikilemeler uygun valla :)

      Sil
  3. Aynı modelden bende kursa giderken desenli viskon kumaştan dikmiştim gerçekten de çokk rahat bir kalıp .Seninkide harika görünüyor çokda yakışmış Berry.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...